s.veisi

s.veisi

تو را من چشم در راهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

درد جگر سوز

سه شنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۰، ۰۸:۰۹ ق.ظ

دردهای من
جامه نیستند
تا ز تن در آورم
چامه و چکامه نیستند
تا به رشته ی سخن درآورم
نعره نیستند
تا ز نای جان بر آورم
دردهای من نگفتنی
دردهای من نهفتنی است

#“قیصر امین پور”

 

**راستش من تا حالا به جرات میتونم بگم که دردهامو برا خودم نگه داشتم(و میدونم از این به بعدشم همینه) و حتی به عزیزترین دوستانمم نگفتم حتی سعی کردم تا جایی ک ممکنه پنهانشون کنم تا اونا ناراحت نشن.

اما بعضی دردها هستن ک جگر سوزن.

با این درد های جگر سوز چه کنم؟تا کی مخفی کنم و بریزم تو خودم؟واقعا حس میکنم لحظه ای ک صبرم تموم بشه اولین کاری ک میکنم اینه که با تمام وجود داد میزنم :

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا،چرا من؟تو که میدونی ظرف من کوچیکه چرا منو امتحان بیشتر از توانم کردی؟

 

  • سردار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی