s.veisi

s.veisi

تو را من چشم در راهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

فصل جدایی

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۲ ق.ظ


جدایی

                                                  سلام..

ی خبر:قراره فردا از ی دیونه کوچولو جداشم...خیلی بچه باحالی بود..نفسم به نفسش بند بود ولی چه کنم که گاهی باید جدا شد تا رسید..

 دیونه کوچولوی من: شاید دیگه هیچ وقت سراغت نیومدم...شایدم مجبور شم بیام...امید دارم که تو موفق میشی اگه و فقط اگه امیدتو از دست ندی...

پ.ن:"پیدا شدم پیدا شدم

    پیدای ناپیدا شدم
    شیدا شیدا شیدا شدم
    شیدا شدم شیدا شدم

    من او بدم من او شدم
    با او بدم بی او شدم
    در عشق او چون او شدم
    زین رو چنین بی سو شدم
    در عشق او چون او شدم."

پ ن1:حال دل گفتنم با تو هوس است.


  • سردار

نظرات  (۱)

کاری نیست که نتوان با اراده از پیش برد. همه ی دشواریهایی که برای من پیدا شده به یاری اراده و اقدام، از بین برده ام.((گوته))
پاسخ:
اراده خدا بالاتر از هر اراده ایست...
اگر خدا بخواهد کدامیک می توانید مانع شوید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی