s.veisi

s.veisi

تو را من چشم در راهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

پاسخ به یک یا دو سوال؟

پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۹ ق.ظ

لب جوی


از اون موقع که درس انشا تو مدرسه شروع شد موضوع اولین انشامون بود:" تابستان خود را چگونه گذرانده اید؟"

دیشب داشتم ب این فکر میکردم اگه مهرماه بخوام ی انشا در مورد تابستونم بنویسم دوست دارم چه چیزایی توش بنویسم؟

شاید از دلدادگی،شاید از دنبال کار گشتن،شاید از الافی،از سفر،مطالعه،تلویزیون و .... و شایدم از دیونگی هام توش بنویسم.

ی لحظه دلم لرزید که شایدم نباشم که بنویسم!!


پ.ن:اگر برای تابستانم برنامه نداشته باشم چند سال از زندگی عقب میوفتم؟

پ.ن1:نمیدونم تاحالا چندتا انشا با این موضوع نوشتم!جالبتره اینه که یادم نیس توش چی گفتم!

پ.ن2:میخوام ی انشا با موضوع "دوست دارید تابستان خود را بگذرانید؟" بنویسم و مهرماه با " تابستان خود را چگونه گذرانده اید؟" مقایسه کنم.

پ.ن3:اگه من نباشم کجای چرخ روزگار لنگ میشه؟


دلنوشت:از سردرگمی میترسم!

عقل نوشت: سلام(سلام یادت رفت بنویسی..از ادب به دوره نوشته سلام نداشته باشه).

  • سردار

نظرات  (۲)

ما به دنیا آمده ایم که با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم. آیت الله بهجت
پاسخ:
وای به روزی که فراموش کنیم قیمتمان را....  
                                                    غبدالله
  • بهنام نوری
  • جواب پ.ن3: هیچ کجاش..اگه تو کارت رو نکنی و بارت رو زمین بزاری خدا یکی دیگه رو میزاره..قرار نیست که دستگاه خدا بلنگه
    پاسخ:
    خدا نمیزاره بار رو زمین بمونه...پس چرا اینقد امثاله من مغرور شدن؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی