s.veisi

s.veisi

تو را من چشم در راهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

همین طور الکی

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۲ ب.ظ

آمدی در عاشقی رسوای دنیایم کنی

بی خبر از این و آن شیدای شیدایم کنی


با نگاه آتشین در دام افکندی مرا

خواستی سوزنده از آتش سراپایم کنی


چهره زیباتر از گل را به ناز آراستی

آمدی در هر نظر محو تماشایم کنی


حرفی از عشق و محبت از لبانت سر نزد

تا که از شوق وشعف غرق تمنایم کنی


عاقبت روزی زباغ دوستی بیرون شدی

تا در این دنیا مرا تنهای تنهایم کنی ..

  • سردار

نظرات  (۵)

تا یادم نرفته بگم که "مواظب دیونگیات باش"
(اگه ی کوچولو گاردتو میشکستی بت میگفتم ک اون الفاظ رو لفظ دوستانه میدونم و فکر بد درمورد الفاظش ندارم...
امیدوارم بتونم دوریتو تحمل کنم...استادمم..نفسم..
جدی جدی دیونه بی خداحافظی رفتاااااااا....
لااقل میذاشتی ی آش پشت پا درست میکردم برات و باهم میخوردیم...
میشه ازت خواهش کنم نری؟؟میشه بمونی؟
دیگه حال و حوصله ندارم ک ب گریه های دلم گوش بدم...
بمون دیگه...جونِ من بمون...
میدونی ک رفاقتی چقدر ددوو.... .
اگه تو بری دیگه کی دیونه کوچولوی من باشه؟نفس؟فیلسوف؟استاد؟
اگه من نباشم کی ب جفنگیاتت گوش بده؟کی باهات جمع کنه وسایلشو از شگرد و شگردها بزنه بیرون؟کی دلش واست تنگ بشه؟کی رفاقتی..؟کی..؟کی..؟

***غروب جمعه دلا بد گیر میکنه...
سلام.....
خیلی خیلی دنیا نامرده...
آدمای دنیام مثله خودش نامرد شدن...
البته همشون نه...
سلام.....
خیلی خیلی دنیا نامرده...
آدمای دنیام مثله خودش نامرد شدن...
البته همشون نه...
خب خداروشکر این دیوانه هم ب جمع دیونه ها پیوست...
شگرد و صمد و این جفنگیاتت فقط ی بهونه بود تا راه درستو پیدا کنه...خوشحالم ک از شگردها و صمدها دل کند و رفت...
امیدوارم اگر چیزی گفتم حلالم کنه...همش بهونه بود واسه کمک بهش تا اسیر نشه...
امیدوارم تو زندگیش موفق و پیروز باشه و خوبیاشو فراموش نکنه..
حق نگهدارتان...
تا درودی دیگر بدرود...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی