s.veisi

s.veisi

تو را من چشم در راهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بهاء

سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰ ب.ظ

امروز سه تا از دوستام تصادف کردن و پر کشیدن...

نمیدونم شاید درست نباشه ولی همش فکر میکنم اینا رو خدا گرفته تا منو از سقوط نجات بده...

آخه دارم سقوط میکنم...

پ.ن:"رسول,رضا و اسماعیل "دلم حواستون تنگ میشه.

پ.ن1: دوستان دبیرستانم بودن...البته باز با هم درارتباط بودیم.


  • سردار

نظرات  (۲)

خدا رحمتشون کنه...
و خدا ما رو هم رحمت کنه
پاسخ:
اللهم اجعل عواقب امرنا خیرا...

الهی فَاجعَلنا مِنَ الّذینَ تَرَسَّخت اَشجارُ الشَّوقِ اِلیکَ فِی حَدائِقِ صُدُورِهِم ...

خدایا! ما را از کسانی قرار ده که نهال های شوق لقایت در باغ دل هایشان سبز و خرم گشته.

مفاتیح الجنان، مناجات خمس عشره، مناجات العارفین

ان شاالله صمد جان ...

پاسخ:
فقط صمد جانشو فهمیدم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی