s.veisi

s.veisi

تو را من چشم در راهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

ب کدامین سو؟؟

سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۱۲ ب.ظ

سلام استاد..

بد خراب کردم...

ی اشتباه کردم ک جبرانش خیلی سخته...

همه چیز از ی دروغ شروع شد...

پ.ن:پشیمونم ولی هنوز ب مرز توبه نرسیدم.

پ.ن1:دروغ,کلید همه ی بدیهاست.

(البته استاد ب تو دروغ نگفتم,راستش اصلا نمیتونم بت دروغ بگم)

  • سردار

نظرات  (۵)

برا نامزدت که نمی نویسی یه جور بنویس بفهمیم ...
پاسخ:
باز این اومد😠😠
اخوی ب تو چه ک چی می‌نویسم😜
خب منم هی ازت درمورد دردِت سوال بپرسم؟؟
خوبه من بگم دردت چیه؟؟

قبلا پرسیدی مشروح توضیح دادم ...

جدا میگم واضح تر بنویس ، تحریمیم میفهمی؟؟!؟!؟!
پاسخ:
اخوی دردِ نفهمیدن بیشتره یا دردِ ی چیز دیگه؟؟😜
جدا درد نفهمیدن...

به به به چشممان روشن       دروغم بلد بودی و رو نمیکردی؟؟   خب بگو ببینم چ کردی اخوی 
پاسخ:
سلام...اینجا جاش نیس...
بیخیال...
چه دروغی هم گفته وای وای وای

دبیر جان کم کم باید گزارشات بدی به امام رضا(ع) ها زودتر توبه کن

پاسخ:
عجله نکن اخوی...ترمزتو بگیر
انشاءالله هفته بعد همه چیزو درست میکنم..البته ب شرط زنده بودن و خواست خدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی