s.veisi

s.veisi

تو را من چشم در راهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

برای همیشه

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۳۷ ب.ظ

همیشه یادت باشه حتی اگه نودونه درصد درمورد ی چیزی میدونی اون ی درصدو فراموش نکن...

درسته خیلی خیلی کلمه ولی خب ی درصده...

(با تاکسی داشتم از بروجن میومدم اصفهان..ی بنده خدا کنار دستم نشسته بود...موقع سوار شدن دیدم با راننده سره دوهزار تومن داره چونه میزنه و قسم میخوره ک نداره و فیقره و...خیلی از کارش بدم اومد...عصبی بود و همین جور داشت سیگار میکشید...ب یارو زنگ زد هرچی لیچار بلد بود بارش کرد...کلا ی آدم خسیس,بد اخلاقه,عصبیه. ... بود....ب هر طریقی بود تحملش کردم تا رسیدیم اصفهان...موقعی ک از تاکسی پیدا شدم اتفاقی یکی از رفیقامو دیدم...سلام ک بش کردم دیدم رفت طرفِ همون مرده...گفت سلام آقای فلانی و..بش گفتم این کی بود و خلاصه کل داستان رو براش تعریف کردم...کلی خندید و از فضایلش واسم گفت...دیدم بنده خدا از نیکانِ روزگاره...اینجا بکشد ک فهمیدم ک ی درصدم ی درصده).

پ.ن:گر صبر کنی ز غوره! حلوا سازی.

پ.ن1:امیدوارم اون مرده رو دوباره ببینم و ازش عذرخواهی کنم.

پ.ن 2:یا حق

  • سردار

نظرات  (۳)

  • تنها تنهایی
  • زیبا بود 
    پاسخ:
    نوش جانت اخوی
    فکر نمیکردم همچین آدمی باشی؟
    زود رای؟
    نچ نچ نچ نچ نچ

    پاسخ:
    جون تو نمیفهمم چی میگی؟؟
    درست و حسابی بنال بینم چی بلغور میکنی؟؟
    (خخخ.شوخی بود....جونِ تو ذهن آدم بد فعاله...باور کن از ی سری داده جفنگ ی خروجی قشنگ میده بیرون..البته اگه داده ها درشت نباشه؟؟😨)
    درس جالبی بود...
    چقدر دلیل هست برای دوست داشتن آدم ها
    و ما فقط منتظر یک بهانه ایم برای تنفر
    پاسخ:
    فقط منتظر یک بهانه....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی