s.veisi

s.veisi

تو را من چشم در راهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

ظرفیت

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۳۵ ق.ظ

دیروز تو خوابگامون  تن ماهی دادن با پلو واسه ناهار..از شانس خوب ما دوتا از هم اتاقیام رزرو داشتن و خودشون نبودن و من موندم سه تا تن ماهی...خوابگاه ما معمولا تن ماهی رو سرد میدن و گرم کردنش ب عهده خود بخت برگشتمونه...اول نگاه کردم دیدم حالشو ندارم گرمش کنم,میخواستم بازش کنم ک وجدان علمیم! اومد گفت:نه.

جرأت نداشتتم بش بگم نه.آخه می‌گفتم تا دوماه ول کن نبود...هی میگفت توکسین(سم) داره و مسموم میشی و تازه تو ک خودت دکتری!(ب جون تو فهمیدم داره دم واسم میزاره) باید رعایت کنی تا بقیه هم.

چاره ای جز تسلیم نداشتم..از تو ظرفای کثیف ی قابلمه کوچولو برداشتم ک سوپ دیشب هنوز توش مونده بوود و ی کمم کپک روش نشسته بود..قابلمه رو برداشتم و بردم تو آشپزخونه و سریع ی آب بش زدم ک کپکاش بره ..تن ماهی رو گذاشتم روش و برگشتم اتاق.ساعتشو نگاه کردم12:50...گفتم بیست دقیقه وقت بگیرم...چون تحملشو نداشتم گفتم ی چرخی توی شبکه های اجتماعی بزنم..یهو غرق شدم..تا خودمو نجات دادم سریع دویدم تو آشپزخونه...دیدم آب قابلمه تموم شده و تن ماهی ترکیده و آشپزخونه رو واسمون تزئین کرده و...

.

.

پ.ن:هر چیزی و هر کسی ی ظرفیتی داره...

پ.ن1:اگه کمتر از ظرفییتشون بش بدی ضرر کردی.

پ.ن2:اگه بیشتر از ظرفیتشون بهشون بدی میترکن!.


  • سردار

نظرات  (۲)

باز زولپیدم خوردی؟
وای وای جریان مشهد ....وای وای

پاسخ:

زولپیدم من چشمان شور انگیز لیلی ست...
ی تماس با اخوی مهدی بگیر بگو صمد میگه کفترا گشنن...برسون آب و دونه رو ک ثواب داره...
هر کسی یه ظرفیت و 
هر کسی هم یه لیاقتی داره
جای من و تن ماهی ها خالی...
پاسخ:
هی روزگار....
خوشبحالت...تو میری آشخور شی! ولی ما هنوز ک هنوزه باید لاشخور! بمونیم...
دعامون کن اخوی..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی