s.veisi

s.veisi

تو را من چشم در راهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

حبیبم رو میخوام...

پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۰ ق.ظ

امشب دلم بدجور گرفته...جمعه هم نیس ک بندازیم گردنِ غروبش...

امشب دلم از نارفیقیا! شکست...از بی اعتمادیا...از دروغ گفتنای بعضی دوستان..

از تهمت زدن بعضی دیگشون....

امشب دلم بدجور شکسته....

پ.ن:امشب شبِ مهتابه,دلم حبیبم رو میخواد.

پ.ن1:ب دنیا دل نبندد هر که مرد است ک....

پ.ن2:خدایا خودت امشبو ب خیر کن...مثله اون شب ک...


  • سردار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.