s.veisi

s.veisi

تو را من چشم در راهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

دربی.....

جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۴۹ ب.ظ

بدر و باخت

گاهی آدم توی ی بازی شرکت میکنه و باید ببره و حقش برده اما شرایط جوری پیش میاد که به مساوی هم راضی میشه....

بدتر از اون موقعیِ که با ی اشتباه توی دقیقه آخر بازی بازی رو که حقته ببری ببازی و جام رو از دست بدی...خیلی جاها تووی زندگیم دقیقه های آخر گل خوردم...و هر چی رشته بافته بودم پنبه کردم...جام های زیادی توی زندگیم از دست دادم و میبینم جام هایی رو ک دارن از دست میرن...نباید اشتباهامو دوباره تکرار کنم..

پ.ن:فقط من اینجوری نیستما...تو هم هستی!

پ.ن1:خیلی از اشتباهاتم واسه این بود ک به حرف مربیم گوش نکردم...

پ.ن2:"در کوی نیک نامان ما را گذر ندادند" گر تو نمی‌پسندی تکرار نکن اشتباه را

پ.ن3:این عکس موقعیِ که فکر کردم! و بردم.عکسِ خودمِ دوس دارم هرجا دلم میخواد می‌ذارم.

  • سردار

نظرات  (۱)

درس قشنگی گرفتی برادر...
گاهی یه کوهی خرمن جمع می کنیم یه عمر...اما لحظه آخر با یه جرقه از روی ندونم کاری...با یه ته سیگاری که به خاطر هوسمون کشیدیم و یا چیزای این مدلی...اون خرمن رو به آتش می کشیم...
خدایا پناه می بریم به تو
پاسخ:
.......................................................................

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی