s.veisi

s.veisi

تو را من چشم در راهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

گره در کار افتاده!

دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۴۴ ق.ظ

سلام.

دست و دلم به نوشتن نمیره.

موضوع واسه نوشتن تو ذهنم پره ولی هر کاری میکنم نمیتونم بنویسم.

دغدغه دارما ولی خب نمیدونم چرا نمیتونم دغدغه هامو بیان کنم.

شاید مجبور بشم ب ی سبک دیگه کار کنم.

درستشم همینه.

باید ی طرح بریزم خفن.

فکر کنم تنهایی نتونم.

باید از دیگران کمک بگیرم.

کمک.

کمک.

کسی اینجا نیست؟

...

نه،باید برم ی جای دیگه.



  • سردار

نظرات  (۲)

دوستی پرسیدی چه کمکی نیاز داری؟
باید گفت که به انگیزه نیاز دارم.انگیزه ای برای نوشتن...

سلام
من قبلا میومدم
کم می نویسی خب!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی