s.veisi

s.veisi

تو را من چشم در راهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

شلوغی

جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۷ ب.ظ

سلام.این روزا سرم خیلی شلوغه...

خیلی دوس دارم بیام اینجا جفنگ بگم ولی نمیرسم...

ولی حتما برمیگردم.


  • سردار

نظرات  (۸)

  • ســـــر باز
  • منتظر جفتنگیاتت می مونیم :)
    پاسخ:
    منتظر باش تا...
    بهنام جان 

    صمد دو منظوره کار میکنه ، یه زمان جفنگ می نویسه
    یه زمان جفنگ نسخه میگیره ...

    یه بار دلش از خودش پره میاد اینجا می نویسه
    یه بار از دست پزشکا میره جفنگیاتشون رو میخونه ....
    پاسخ:
    یک کلمه از مادرِ عروس...
  • شیدا شیدا
  • برنیمکت تنهای پارک تنها نشسته 
    و ب دنبال ارامشم 
    خسته از شلوغی و هیاهوی دنیای مردمان شنوا 
    شاید اگر گوشی نبود ک بشنود ارامش هیچگاه ترکمان نمیکرد 
    انگشتم را در دوگوش خود فرو میکنم وکمی هم فشار ..

    وناگاه ارامش همه جارا فرامیگیرد و سکوت حاکم میشود
    با چشمانم میبینم 
    لبانی ک میجنبد تا چیزی را بگویند اما صدایی نیست .
    خیابانی ک مملو از ماشین های رنگا رنگ و بی هیچ بوق و ترمزو گازی گویا سالهاست ک یکجا ساکنند ودیگر سخن نمیگویند 
    و گامهای بی صدای عابران 
    اینبار چشمانم را نیز برهم میگذارم 
    سیاهی همراه با سکوتی غیر قابل شکست پدید امد 
    حال میتوانم ب دنبال ارامشی بگردم ک مدتهاست گم کرده ام 
    توقف زمان را حس میکنم انگار همه چیز برای اندک زمانی ایستاده اند تا من دنبال کنم هدف را و بیابم انچه جویایش هستم 
    در در میان تاریکی نیمکتی را دیدم ک ارام بر ان نشسته و دست ارامش در دستانم است حال من چقد خوب است 
    چ حس خوبی اطراف من پرسه میزند 

    در اخر یافتمش انکه مدتها در زندگیم نبوده را
    زمان زیادی را دراین حال ماندم تا ک چشمانم را باز کرده و گوشهایم رها شدند 
    باز برگشتم ب دنیای شلوغی ک ارامش سالهاست ترکش کرده است
    پاسخ:
    سلام استاد....
    زودتر ازینا منتظرت بودم...
    به قول شاعر دلم خوشِ به گاه دیدن دلنوشته هایت...
    البته بهتره بگیم جفنگیاتت...
    و چه زیبا نوشتی بازبرگشتم به دنیای شلوغی ک.....الان من برگشتم ب نقطه صفر...
    بیا تلگرام یا واتس آپ کارتِ دارم...البته اگه دوس داشتی
    ن گذاشتم کنار جفتشو 
    پاسخ:
    چرا؟؟؟بازم سرِ دیونه بازی یا...؟؟؟
    راستی از کردستان و ایلام چه خبر؟؟
    خوب واسه خودت دنیا رو میگردیاااااااااا

    خوبن سلام دارن خدمتت .ن تا امروز انسان بودم از این ب بعد میخوام ادم باشم ..واسه همین بوسیدم گذاشتم کنارمجازیو
    پاسخ:
    دیوانه انسان از آدم بهتره...
    کاره خوبی کردی...شایدم نه!
    حقیقی هم که افتخار نمیدی استاد درخدمتون باشیم؟
    اِ؟؟؟؟پس میخوام انسان باشم.اشتب شد 
    البته تنها قدمی ک برداشتم اینه ک مجازی نمیرم 
    واسه شروع خوبه 
     نوچ افتخار نمیدم
    پاسخ:
    افتخار نده...
    دیگه چه خبر؟؟
    اه صدبار نظر دادم چرا ثبت نمیشه .....
    خوشحالی بیجا مانع کسب است 
    زوق مرگ نشی ی وقت
    ممنون از زوق مرگ شدنت 
    ببخش دیر وقته چشام خواب لازمه 
    بدرود
    پاسخ:
    فدایت استاد...
    بازم سر بزن...خوشحال میشویم
    پیام هم ب گوشیم فرستادی ناراحت نمیشم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی