s.veisi

s.veisi

تو را من چشم در راهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

فضولی ممنوع

دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۳ ب.ظ

خسته ام میرم بخوابم...

این دو هفته  دو میخوابیدم و یا پنج با کابوس بیدار میشدم و یا هفت بیدارم میکردن ک پاشو برو سره کار...

امشب میخوام راحت بخوابم...راحته راحت...


پ.ن:استاد اومدی ی پیام بده به 09137739851....دلم واسه جفنگ گفتنامون تنگ شده.

پ.ن1:استاد وقتش نشده از ی شخصیت مجازی بشی ی شخصیت حقیقی؟؟رسم رفاقت این نیس گلم.

پ.ن2:خوابم میاد..امیدوارم نپره...شب بخیر.


  • سردار

نظرات  (۶)

باز بهت سر میزنم 
البته ن جای دیگه همین جا 
پس تا بازِ دیگه بای
پاسخ:
چه بد...خیلی بدی...خیلی
اصلا ازت متنفرم...
برو خدا به همراهت...هرموقع تنها بودی برگرد...من تنها میمونم...
راستی از رضا چه خبر؟؟
رضا مرد 
البته من کشتمش 
اونم تو زهن و قلبم 
پس فاتحمه الصلوات
پاسخ:
قاتل.....
چرا کشتیش؟عیبش چی بود؟
ی سوال استاد: تو خسته نیستی؟
(ببخش که پای رضا رو وسط کشیدم ولی میدونستم تنها همین جمله میتونه تو رو به حرف بکشه)
خسته از چی؟؟؟
پاسخ:
از همه چی؟از تکرار؟از من؟از رضا؟از خودت؟از جفنگیاتت؟
تو چرا اینقدر لجبازی؟خب چرا پیام به گوشیم نمیدی؟میدونی که من قول دادم بهت استاد
ن من. از هیچ کدوم از اینایی ک گفتی خسته نیستم  بجز تو  
پاسخ:
مرسی از این همه احساس همدردیت...
دیگه دوست ندارم...
میرم الکی دراز بکشم تا بقیه فکر کنن خوابم.
خواهش میشم ..
 برو بچه پرو بخواب
پاسخ:
من؟؟پررو؟؟تو؟؟
مرگ کجایی؟؟؟؟....

زندگی مرا کشت .......


تازه خوندم اینو تو هم بخون بشین تفکر کن پاش خیلی سنگینه 

حالا بخواب شبت کابوسی و تیره و تار 
پاسخ:
اینا که گفتی چی هستن؟؟؟
شعرن؟؟؟کتابن؟؟دلنوشته؟؟جفنگیات؟؟
قبلنا تفکر بلد نبودی...فقط جفنگ می‌گفتی اما حالا....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی