s.veisi

s.veisi

تو را من چشم در راهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

دیشب

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۵ ق.ظ

دیشب در انتظار پیام تو خوابم برد..گوشیمو روی حالت صدادار گذاشتم تا اگه تو پیام دادی بیدار بشم و رقص و پایکوبی کنم...

اما...اما...دریغ از اینکه حتی ی لحظه به فکر من باشی...

ساعت سه و نیم شب یکی بهم زنگ زد...به خدا ساعت سه و سی و سه دقیقه بود...از خواب بیدار شدم...ترسیدم جواب بدم...ترسیدم که نکنه تو زنگ زده باشی...نمیدونستم باید چکار کنم...فقط چند ثانیه فرصت داشتم...گوشی توی دستم..نمیدونستم چکار کنم..نمیدونم دفعه بعد اگه گوشیم زنگ بخوره و شماره ناشناس باشه چکار باید کنم!...

این حرفها اصلا مهم نیست...مهم اینه که همیشه به فکر توام و در انتظار پیامی از تو 

                                                           قربانت                                                                                         صمد


پ.ن: مخاطب این پست هیچ یک از شما دوستان نیستید (حتی شما استاد).

دلم برای تو تنگ شده و باید بگویم که دوستت دارم.

  • سردار

نظرات  (۵)

اون کلمه اخرت تو پرانتز کمی باورش سخته ولی باور میکنم 
پاسخ:
باور کن
اون کلمه اخرت تو پرانتز باورش کمی سخت بود ولی باور میکنم.  


ولی سخته باورش ها
پاسخ:
سخته باورش...
ولی باور کن
ی بار دیگه نظر بدم ثبت نشه در وبلاگتو تخته میکنم 
پاسخ:
بعضی از پست ها نظرات پس از تائید نویسنده ک اینجانب باشم نمایش داده میشه...و نظراتت ثبت شده
اون کلمه ی اخرت تو پرانتز باورش کمی سخته ولی......باور میکنم 






ولی خیلی سخته باورش هااا 



باشه بابا باور کردم اِ
پاسخ:
میخوای باور کن میخوای باور نکن....
اصلا تو کی هستی ک منتظرِ پیامِت باشم؟؟(دیگه وقتشه کل کل با استادوو شروع کنم)
هی استاد....بیدار شو...بیدار شو....یوهوووووووووووو.....تنبل پاشو...صبح شده پاشووو..
پنجره هارو وا کن...خورشید خانوموو نگاه کن...غصه هاتو رها کن...بدخواهاتو فدا کن....پاشو جفنگیاتتو بنویس استادِ من

  • شیداااااا
  • هول نکن شوخی کردم 
    امشبم منتظرباش شاید فرجی شد 
    اصلا هرشب منتظر باش 
    مطمعنم اس نمیده 
    ولی تو باش تا وقتی موهات با دندونات ست میشن
    خب دیگه رخصت 
    بایز
    پاسخ:
    رندانِ تشنه لب را آبی نمیدهد کس...
    کاش پیام میدادی...کاش...
    غرورت ی جا بد زمینت میزنه..حواست بش باشه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی