s.veisi

s.veisi

تو را من چشم در راهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

دوستی ک باید باشد

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۱۴ ق.ظ

لعنت به شیدا

 بهشیداییکهبهموقعنرفت 


  • سردار

نظرات  (۳)

لعنت ب خودتو صمدو صاد واو  و بازم خودت .....
مظلوم گیر اوردی ؟؟
حیفه من ی عمر استادیتو کردم 
پاسخ:
لعنت به استادی ک موقعی ک باس باشه نیس...
فقط هر موقع دلِش میخواد میاد و میره...فقط به فکر خودشه و شاگردش واسش مهم نیس....
لعنت به تو ک نیستی و نمیدونی چی می‌کشم..
یعنی چی چی میکشم .....
اصلا متوجهی داری چیو ب من میفهمونی با این حرفا و کلمات؟؟؟











تو حس پیدا کردی   ب من؟؟؟ 

متاسفم برات 
پاسخ:
نه من  عاشقه تو نشدم.
تو فقط مربی  و دوست منی  بودی و هستی...
۷فقط این چند وقت کمک می خوام.....
رابطها ام با بعضیا به خورده کمک مبخوام.
کمک کمک کمک فقط کمکم گن استاد
داری چرت میگی دیگه ....پس کلماتو درست انتخاب نکردی ک این پیامو رسوندن .. در هر صورت من رفتم....اینجا میگم خدانگهدار چون ی مدت دوسته خوبم بودی اماحالا دیگه دوست نیستی چ برسه ب خوبش ......دیگه حرفی ندارم خدانگهدار 
پاسخ:
اگر حرفی زده شد ببخشید.
به سلامت.
کله حرفم همونیه ک توی پست آخر گذاشتم.
در کوی نیک نامان ما را گذر ندادند!
گر تو نمیپسندی تغییر ده قضا را

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی