s.veisi

s.veisi

تو را من چشم در راهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

روش جدید

جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱ ب.ظ
سلام.خب دیگه وقتشه پستای شیدایی و لیلایی رو حذف کنم و به این بازی خاتمه بدم.
در هفته آینده تمام پست های شیدا و لیلا حذف می شوند و بازی شیدا و لیلا رو تموم میکنم....
شیدا و لیلا دو تا وسیله بودن تا بتونم حرفهامو بزنم....تا ذهن بعضی ها رو مشوش کنم...
دیگه نیازی به اونا نیست...
روش جدیدی در پیش گرفتم! که به زودی اعلام میکنم.

  • سردار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی