s.veisi

s.veisi

تو را من چشم در راهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

قمار دل

يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۵ ب.ظ

با تمام وجودم دوستت دارم و با تمام وجودم کمکت میکنم ک موفقترین شوی...

تو تمام منی بعلاوه خودت...پس تو باید بهترین شوی...

اگر لحظه ای ک شعر من بسیجی لیلی ام یک بدحجاب داریم مگر را شنیدم و اشک نریختم ضرر کردم...اگر همان لحظه از خدایمان تو را برای خودم و خودم را برای خودت نخواستم ضزر کردم...اگر در آن لحظه خودم و خودت را برای خدایمان نخواسته ام ضرر کرده ام....


بانوی بی حجاب,من یک بسیجی ایم,ک تمام خودم را در قمار چشمان تو باختم....اصلا پشیمان نیستم ک چرا در قمار دل و عقل شرکت کردم و اصلا پشیمانتر نیستم ک بین دل و عقل دل را انتخاب کرده ام.پس بانوی بی حجابِ من با تمام وجود دوستت دارم ب کوری هر آنکس ک نتواند ببیند.

پ.ن:خدا خود عاشق است حال عشاق را می‌فهمد.

پ.ن1:دردِ هجری چشیده ام ک مپرس...زهر هجری چشیده ام ک مپرس....گشته ام در جهان آخر کار دلبری برگزیده ام ک مپرس!

پ.ن2دیگر به چه زبانی بگویم I love you

  • سردار

نظرات  (۱)

سلام

تا حالا به زبان بسیجی بهش گفتی I LOVE YOU ، اگه راس میگی با زبون خودش باهاش صحبت کن ، و بهش ابراز علاقه کن ، به زبون بد حجاب ، یا بانوی بی حجاب
پاسخ:
salam
bashe

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی