s.veisi

s.veisi

تو را من چشم در راهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

امید

دوشنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۰، ۰۳:۵۲ ب.ظ

میگن انسان با امید زنده است.

منم به آینده امیدوارم و خوش بین.

دلم روشنه و توکل کردم ب خودش برای حل مشکلات.

برای تموم شدن این بیماری و بیماری های دیگه از سطح دنیا...

برای تموم شدن مشکلات خودم...

اما این به معنی این نیست که من هیچ تلاشی  نکنم من باید تنان تلاشم رو بکنم شاید گرهی به اذن او با دستای من باز بشه.

قبلا خیلی استرس و اضطراب داشتم ولی الان آروم تر شدم.

خدایا خودت کمک کن این راه به مقصد درست  برسوندم،به جایی که تو دوست داری باشم نه جایی که خودم میخوام.

 

  • سردار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی