s.veisi

s.veisi

تو را من چشم در راهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

آلونک

يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۰۸:۳۰ ب.ظ

میگه که خودم کردم ک لعنت بر خودم باد میگم ک خودم کردم ک بهله

تموم میشه این روز ها و این شبها و این حس ها

دوس دارم و رویام اینه آزاد باشم و آزاد میشم.

ی آلونکی میسازم و تنهایی میرم اونجا مستقر میشم و اونجور ک دلم می خواد زندگی می کنم.

به دور از تجملات

صاف و ساده

با مهمونا و مهمونی های خاصی ک تو ذهنمه.

به قول معروف اندکی صبر سحر نزدیک است.

 

و اینکه یدت نره که گریه همیشه بد نیست

گاهی نیاز و گاهی ضروریه و واجب

بهترین نوع گریه کدومه؟

 

و اینکه

رو مسخرگی پیشه کن و مطربی آموز       تا داد خود از کهتر و مهتر بستانی

  • سردار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی