s.veisi

s.veisi

تو را من چشم در راهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

نقاب

يكشنبه, ۵ دی ۱۴۰۰، ۰۶:۵۷ ب.ظ

من از مردن نمیترسم ترس من از دنیای بی تو! بودنه

همیشه احساستمو قایم کردم و می کنم،می ترسم احساستمو داد بزنم ی بار داد زدم اینقدر ایراد بهم گرفتن ک پشیمون شدم .

از همون موقع مجبور شدم نقاب بزنم مجبور شدم حتی شخصیتم رو عوض کنم و بشم یکی دیگه

در جالیکه فکر و ذهن من چیز دیگه ای بود جور دیگه ای رفتار کردم و جور دیگه ای زندگی کردم.

فقط خودم وخدا میدونیم چقدر سختی کشیدم،چقدر شبا اشک چشمام روون شد،چقدر تو تنهاییام آه کشیدم و به خدا گله کردم

چاره ای نداشتم،اینجوری خواستنی تر بودم و دنیا اینجوری منو بیشتر می پسندید اما خودم نه حالا باید یا بقیه رو خوشحال میکردم و خودم و ناراحت یا برعکس،منم تصمیم گرفتم از خودم بگذرم،دیدن شاد بودن و خنده بقیه برام کافی بود.

از ی جایی به بعد دیگه کنترل از دستت در میره و بین شخصیت هات قاطی بازاری میشه ک ناخواسته هم بقیه رو ناراحت می کنی هم خودتو و خودتو بیشتر.چون هم برای ناراحتی بقیه ناراحتم هم همون مشکل قبلی خودم.

حالا هم مقداری خسته شدم،دلم میخواد بریم ی گوشه دنج ،من و تو، و بشینیم یک دل سیر دردودل کنیم،دلم میخواد نقابمو بردارم و از آرزوها و رویاهام برات بگم.

از چیزا و کسایی ک تو زندگی دوسشون دارم از کارایی ک دوست دارم انجام بدم و کارایی که متنفرم از انجام دادنشون.

دلم برای خیلی چیزا میسوزه،اما برای خودم بیشتر

دلم برای خیلی چیزها تنگ شده اما برای تو بیشتر

بیا و بهم بزن همه قواعد دنیا را

بیا و گوش بده درد دل این دل خسته از همه جا و همه کس رو جز تو

تنها دلیل زنده بودنم بیا و رنگ ببخش ب زندگی بی رنگ و بی روح من

زیباترین واژه هستی بیا و مرا درگیر خودت کن

جز تو دیگر نه آرزویی دارم و نه رویایی

پس هر روز برای سلامتی تو به درگاه خالق مهربان دعا می خوانم و از خدا می خواهم زودتر موانع را بردارد تا تو بیایی و من با افتخار نقاب از چهره بردارم و فریاد بزنم من با توام برای توام و امیدم به توست.

 

 

**دل که بگیره همین میشه.

***ذهن خسته هم وقتی کنار دل گرفته بشینه بهتر ازین نمیشه.

*سنگ صبور من به دیدنم بیا که مرا جز تو جانی و جهانی نیست .

  • سردار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی