s.veisi

s.veisi

تو را من چشم در راهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

برای بهترین دوستم

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۰۱ ق.ظ

امسال تولدتو تبریک نمیگم حتی بهت پیام نمیدم چون به حرفم گوش نمیدی.

آخه چقدر با  خودت گفتم داداش اینکارو با خودت نکن،داری اشتباه میکنی،اون تو رو نمیخواد

اما تو گوش نکردی و رفتی سراغش،

دیدی چطور بازیت داد؟همه عمر و جوونیت رو براش گذاشتی آخر سر رفت با از تو بهترون.

من چون دوست دارم اینا رو بهت میکم،چون بهترین دوستمی و عین داداشم میمونی

الانم دیگه از فکرش بیا بیرون وبه فکر آینده باش،آینده ای بدون اون.

میدونم سخته خودمم کشیدم خودتم میدونی،درسته جون به لب میشی تاخاطره هاشو فراموش کنی

درسته هر شب چشمات بارونی میشن و بغض نمیذاره نفس بکشی

درسته دیگه خنده هات از ته دل نیست(اگه خنده ای باشه) و غمت غمه!

اما باید تحمل کنی

عشق سوختن و ساختن داره چه برسی چه نرسی!

عزیزکم، مهربان یارم

 با آرزوی بهترین ها

تولدت مبارک

 

 

#کادوی تولدت شعری از محمود درویش :

برای اثبات عشقم به تو

چهار شاهد دارم

حال آن که

برای اثبات هر قضیه‌ای دو شاهد لازم است

تپش قلبم

لرزش بدنم

تکیدگی جسمم

بندآمدن زبانم

  • سردار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی